КОМАНДА RENAULT E.DAMS ЗАВОЮВАЛА ЩЕ ОДНЕ ПРИЗОВЕ МІСЦЕ У САНТЬЯГО

Перший заїзд гран-прі ePrix, який відбувся в Чилі, став справжньою сенсацією і тримав натовп у напрузі до самого останнього повороту. Команда Renault e.dams отримала друге призове місце підряд завдяки Себастьєну Буемі (Sébastien Buemi). Ніколя Прост (Nicolas Prost) відкрив особистий залік після жорсткого заїзду, який привів його на десяте місце.

Себастьєн Буемі став одним з найшвидших на перших колах на одному з найзапекліших треків в історії Formula Е. Попри невелике відставання в першому вільному заїзді, він потрапив у суперпоул після того, як показав найкращий час у своїй групі. Він починав на другому місці в турнірній таблиці, але втратив два місця на початку та впав на четверте місце. Після появи машини безпеки він залишився у групі лідерів до моменту зміни автомобіля.

Себастьєн повернувся до перегонів на четвертому місці, залишаючись лише на кілька десятих секунди позаду Піке. Коли до фінішу залишалось 10 кіл, він використав додаткову потужність від FanBoost, щоб наздогнати бразильця. Промчавши повз Піке, він продовжував натискати на газ, щоб наблизитися до Верня та Лоттерера. Останні три кола були надзвичайно напруженими: розрив між п’ятьма лідерами складав лише кілька десятих секунди. Попри всі намагання Розенквіста обійти його, Буемі зміг перетнути фінішну лінію третім.

Після зіткнення з огорожею у другому вільному заїзді, Ніколя Прост показав свій найкращий результат в сезоні з часів кваліфікації. Він опинився на десятому місці турнірної таблиці після того, як отримав штрафну на два місця (пропустивши піт-стоп в кінці заїзду). На старті Ніко вдалося уникнути зіткнення з Лопесом, який втратив керування, але це коштувало йому трьох місць, доки виїхала машина безпеки. Хоча він тримався поряд з лідерами, він мусив пропустити Ді Грассі, щоб зберегти енергію свого акумулятора перед заміною автомобіля.

Француз також втратив дорогоцінні секунди, коли його затримала машина, що їхала піт-лейном, але все ж вийшов на дев'яте місце після власної зупинки. Однак, наприкінці перегонів він поступився місцем і перетнув фінішну лінію десятим.

Обидва пілоти Renault e.dams набрали бали, що допомогло команді піднятися на п'яте місце в чемпіонаті. У рейтингу водіїв Буемі піднявся до четвертого місця.


Ніколя Прост, №8 
«З цього заїзду можна зробити багато позитивних висновків. Ми зберігали чудовий темп за будь-яких умов — це великий крок вперед у порівнянні з Марракешем. Я зробив невелику, але все ж прикру помилку в другому вільному заїзді, хоч мені вдалося потрапити в кваліфікацію. Під час власне заїзду мені вдалося тримати загалом непогану швидкість, оскільки зупинку я зробив одним колом раніше, але я втратив дорогоцінний час через Турві, який знизив швидкість. Не все так сталося, як ми сподівалися, але я відчуваю себе досить позитивно. Ми просуваємося вперед, і, я думаю, скоро повернемося до п'ятірки кращих».

Себастьєн Буемі №9
«Ми досягли хорошого результату в Чилі — четверте місце у кваліфікації й третє на подіумі. Але я трохи розчарований бо думаю, що в нас була хороша машина і можна було досягти кращого результату. Я втратив два місця на початку, а потім ще час під час зміни машини — ми не хотіли ризикувати й отримати штраф. Я радий, що зміг відбитися від Розенквіста на останніх колах. Може в Марракеші він мене обійшов, але тут йому не вдалося! П'ятнадцять балів — це важливо для мене і для команди. Ми тепер дивимося в майбутнє, на гонки в Мексиці. Сподіваємося, там результати будуть ще кращі, ніж тут».

Жан-Поль Дріо, співвласник команди
«Загалом, це позитивний результат для команди: обидва автомобілі здобули очки, а Себастьєн здобув призове місце. Проте, ми відчуваємо легку досаду, оскільки сподівалися взяти участь в боротьбі за перемогу — ми стартували у першому ряді. Старт був далеким від ідеалу, як і темп, який ми взяли в першому вільному заїзді, який не відповідав очікуванням. Цей момент дуже сильно і не найкращим чином позначився на результаті гонки. Проте нам вдалося повернутися і вивести Себастьєна на призове місце і дати Ніко можливість набрати бали. З часів Марракешу ми показали, що ми в грі. Розрив скоротився в порівнянні з попередніми сезонами, і щоб виграти треба діяти бездоганно. Ми зосередимо всі наші зусилля на аналізі даних. Треба зрозуміти, чого нам не вистачає сьогодні, щоб показати кращий результат в Мексиці. Рівень настільки високий, що обидві машини мають набирати бали в кожних перегонах — це критично важливо. Наша головна мета — показувати рівні або кращі результати протягом всього південноамериканського сезону».

Венсан Гайардо, директор програми FE
«Як і очікувалось, цей сезон видався напруженим — за підсумками чотирьох перегонів Жан-Вернь приєднався до Сема Берда і Фелікса Розенквіста в трійці лідерів. Ми теж на передніх позиціях, але треба продовжувати боротьбу. Ми вже визначили напрями, які потребують додаткової роботи, щоб покращити результати та здобути першу перемогу в сезоні».